Er komt veel op je af als financiële hulpverlener. De halvering van de aflosperiode, de basisdienstverlening, schuldregelingen zonder afloscapaciteit, noem het maar op. Het is al een hele uitdaging om alle ontwikkelingen zelf bij te houden en dan moet je ze ook nog op een goede manier in je organisatie implementeren.
Toegespitst op jouw praktijk
De accountmanagers van het NVVK Serviceteam zijn er speciaal voor om gemeenten, bewindvoerders, private partijen en schuldeisers te ondersteunen in het werk. Bijvoorbeeld als het gaat om het gebruiken van allerlei beschikbare hulpmiddelen die het proces van het schuldregelen versnellen, vergemakkelijken en verbeteren. Maar ze geven ook informatie en presentaties over de basisdienstverlening, het NVVK Kwaliteitskader en de NVVK Belofte. Altijd praktisch, op maat en toegespitst op jouw praktijk. Op locatie en online.
Win-win voor alle partijen
Je kunt het serviceteam inschakelen voor vrijwel alles wat jij nodig hebt om je werk voor de hulpvrager zo goed mogelijk te kunnen doen. Maar ook zo slim mogelijk, zodat administratieve lasten verminderd kunnen worden. Met als uiteindelijk doel om mensen met schulden sneller en beter te helpen. Een win-winsituatie voor alle partijen!
Wat kan jou helpen in je werk
- Warm doorverwijzen
- Vroegsignalering
- Vish
- Kennisgeving
- Convenanten
- Schuldenknooppunt
- Saneringskredieten
- Waarborgfonds saneringskredieten
- NVVK Expedities
- NVVK Kwaliteitskader
- NVVK Belofte
- Aanpak specifieke doelgroepen
Wat kan het serviceteam voor je doen?
Het serviceteam is een vraagbaak, maar komt ook naar je toe om je op maat van dienst te zijn. Online of op locatie. Hieronder een aantal voorbeelden van mogelijkheden. Maar neem vooral contact op met jouw specifieke vraag.