Opgave saldo ABN AMRO weer iets vertraagd
Opgave saldo ABN AMRO weer iets vertraagd
12 april 2019
Er is wederom een achterstand ontstaan bij ABN AMRO bij de saldo-opgaven. ABN AMRO werkt samen met incassobureau Intrum. Intrum is de afgelopen periode bezig geweest met een migratie, waardoor de vertraging is ontstaan voor de bij hen lopende vorderingen.
Het kan dus zijn dat ABN AMRO voor veel schuldhulpverleners de afgesproken 3 weken niet haalt. ABN AMRO gaat er vanuit dat binnen 4 weken alle schuldhulpverleners bericht krijgen. ABN AMRO heeft contact opgenomen met de NVVK om te voorkomen dat schuldhulpverleners denken dat er dossiers tussen wal en schip zijn gevallen.
Gerelateerd nieuws
-
Gebruik de Kennisgeving uit het convenant
27 augustus 2024
Weet jij al dat je met de Kennisgeving heel snel schuldenrust kunt realiseren voor de hulpvrager? De Kennisgeving is standaard opgenomen in de convenantafspraken met schuldeisers.
-
‘Je krijgt meer grip op wat er met klanten gebeurt die je doorverwijst naar de schuldhulpverlening’
21 november 2024
Waterbedrijf Evides zet al een kleine twee jaar 'Warm doorverwijzen' in, waarbij klanten met betalingsachterstanden direct worden doorverwezen naar de schuldhulpverlening. ‘Water is niet de duurste vaste last en juist daarom denken wij: als deze rekening al niet meer betaald wordt, is er waarschijnlijk meer aan de hand.’
-
Incassopartners bol passen werkwijze aan
11 november 2024
Bol wijzigde de afspraken met haar incassopartners. De incassopartners geven dat nu gefaseerd door aan schuldhulpverleners. Een van de partners (Accountor) stuurde inmiddels flink wat mails. Hoe moet je hierop reageren?