Frisse Zomersessie over het NVVK Kwaliteitskader
Auditoren, intervisie, zelfscan: je hoort er alles over op ons webinar
Frisse Zomersessie over het NVVK Kwaliteitskader
30 juni 2022
Ga met de NVVK de zomer in! Werk je in de financiële zorgverlening, dan werk je aan kwaliteit. Je wilt het beste uit jezelf halen en hulpvragers zo goed mogelijk van dienst zijn. Op maandag 11 juli organiseert de NVVK daarom een webinar waarin we je bijpraten over ons Kwaliteitskader. Presentator Liselotte Maas gaat in gesprek met Marieke Groenendijk (KIWA Nederland) en Karin van Nuland (Stimulansz).
Wat gaan we doen? We vertellen je over de nieuwe interactieve zelfscan waarmee je inzicht krijgt in ‘waar je staat’.
Twee certificeerders vertellen over hun aanpak
De certificeerders KIWA en CIIO vertellen over hun eerste ervaringen met onze branche. En inmiddels is de eerste 'In gesprek met'-sessie achter de rug, waarin leden van elkaar meer kunnen leren. Je krijgt een kijkje in elkaars keuken, de eerste ervaringen zijn veelbelovend!
Zet in je agenda
Wil je helemaal up-to-date zijn als lerende organisatie en verder werken aan je kwaliteit? Zorg dan dat je erbij bent. We maken er een verfrissende uitzending van.
Klik hier om het webinar meteen in je agenda te zetten
Gerelateerd nieuws
-
DDAS neemt mist weg voor gemeenten door eenduidige data rond financiële hulpverlening
25 november 2024
DDAS, het project dat data rond armoede en schulden efficiënt bij elkaar brengt, creëert ongekende inzichten in het effect van het hulpaanbod aan inwoners met financiële zorgen. Dat zei de Utrechtse beleidsmedewerker schuldhulpverlening Martijn Schut tijdens onze Dinsdagmiddagsessie ‘DDAS, de nieuw standaard voor gegevensverzameling’. Je kunt de sessie hier terugkijken.
-
Schagen regelt schuld in 100 dagen, door strak proces met vaste consulenten
18 november 2024
In minder dan 100 dagen een schuldregeling tot stand brengen, het kan! In een serie interviews vragen we NVVK-leden met korte doorlooptijden om tips. In Schagen is de toegang tot schuldhulp laagdrempelig. En er gaat geen tijd verloren door overdracht. 'We zitten er kort op, kunnen de casus goed regisseren en zijn heel betrokken.'
-
Dit is waarom je mee wil doen aan het gratis onderzoek naar 'klantbeleving'
24 september 2024
Hoe ervaren hulpvragers de ontvangst bij jouw organisatie? Voelen ze zich goed geholpen? Welke drempels zien ze? Op die vragen krijg je antwoord als je meedoet aan ons onderzoek hoe jij de NVVK Belofte aan hulpvragers inhoud geeft.