Voorrang voor schuldregelvoorstellen Msnp en Wsnp
BVCM/Call2Collect gaat vorderingen Directpay afhandelen
De belanghebbenden bij het faillissement van DirectPay hebben het bedrijf BVCM/Call2Collect gevraagd voorstellen voor schuldregelingen af te handelen. NVVK-leden die een beslissing willen op lopende dossiers kunnen gebruikmaken van de contactgegevens verderop in dit bericht.
BVCM/Call2Collect heeft een servicedesk ingericht 'voor vorderingen van DirectPay welke vanwege een dwingende oorzaak afgehandeld dienen te worden (bijvoorbeeld voor Wsnp of Msnp)'. Andersoortige vorderingen zullen dus voorlopig nog niet afgehandeld worden door deze servicedesk.
Hoe werkt het?
Om ervoor te zorgen dat BVCM/Call2Collect je dossier(s) zo volledig en secuur mogelijk kan behandelen doe je het volgende:
- Alle informatie, uitsluitend per mail, toesturen aan directpay@call2collect.com.
- Het is handig om bij een verzoek tot in behandelingname (zowel saldo-opgave als voorstellen) een kopie bij te sluiten van de vordering die het betreft of andere gegevens waardoor het dossier te traceren is.
- Contactgegevens: DirectPay servicedesk, geopend bij BVCM/Call2Collect van 9.00-17.30 uur, directpay@call2collect.com, 088 – 8897803.
- Rekeningnummer: DERDENGELD CALL2COLLECT, NL 20 ABNA 0843 6552 75.
- Let op: voor uitbetalingen geldt dat dit banknummer alleen gebruikt mag worden als uit correspondentie duidelijk is dat in een specifiek dossier tot overeenstemming is gekomen tegen finale kwijting; alleen dan kan 'bevrijdend betaald' worden. Bij twijfel doe je geen uitbetaling en neem je eerst opnieuw contact op met CalltoCollect.
Loop je toch nog tegen problemen aan? Laat het ons weten, dan nemen wij contact op met Call2Collect. Vooralsnog gaan we ervan uit dat deze aanpak een oplossing zal bieden.