Online bijeenkomst over de kennisgeving (Pauzeknop)
Effectief maar nog weinig gebruikt instrument om snel schuldrust te creëren
Hoe verbetert de kennisgeving (ook bekend als de Pauzeknop) jouw werkproces als financieel hulpverlener? Wat zijn de positieve ervaringen van mensen die er al mee werken? Dat komt aan bod in de online bijeenkomst 'De kennisgeving: onmisbaar voor financieel hulpverleners’ op donderdagmiddag 7 november.
De kennisgeving (ook bekend als de Pauzeknop) is een effectief instrument om snel schuldenrust te creëren. Toch wordt het nog door weinig schuldhulpverleners gebruikt, ondanks dat het deel uitmaakt van de convenantafspraken. Het gebruik van de Pauzeknop is ook onderdeel van de 'Basisdienstverlening schuldhulpverlening'.
Positieve ervaringen
Tijdens deze online bijeenkomst (bij te wonen via Teams) delen Michelle Feron en Asmae Jazouli hun kennis over de kennisgeving (Pauzeknop) en hun positieve ervaringen ermee.
-
Michelle Feron is casemanager bij Kredietbank Limburg (lees hier het interview dat we met haar hadden).
-
Asmae Jazouli is lid van het Serviceteam van de NVVK en betrokken bij de uitrol van de kennisgeving.
NVVK-projectleider Klaas van der Vies leidt de online bijeenkomst, hij is projectleider digitalisering bij de NVVK. Er is veel ruimte voor vragen van deelnemers.
Kwaliteitsmedewerkers en teamleiders
De online bijeenkomst is relevant en interessant voor financieel hulpverleners, kwaliteitsmedewerkers en teamleiders.