Fijn dat jouw organisatie NVVK-lid wil worden! Vul de volgende gegevens in om het NVVK-lidmaatschap aan te vragen.Algemeen Naam organisatie* Bezoekadres hooflocatie* StraatNummerToevoegingPostcodePlaatsLandAlbaniëBelgiëBosnië en HerzegovinaBulgarijeCyprusDenemarkenDuitslandEstlandFinlandFrankrijkGriekenlandHongarijeIerlandItaliëKroatiëLetlandLitouwenLuxemburgMaltaMontenegroNederlandNoord-MacedoniëNoorwegenOostenrijkPolenPortugalRoemeniëServiëSloveniëSlowakijeSpanjeTsjechiëVerenigd KoninkrijkVerenigde StatenZwedenZwitserland Indien meer locaties: naam en plaats Een locatie naast de hoofdlocatie is een eigen (gehuurde) vestiging/werkruimte met een dagelijkse bezetting. Het is dus geen spreekuurplek waar zo nu en dan een medewerker zitting houdt. Telefoonnummer* Website Eindverantwoordelijke bestuurder/directeur* Heb je al contact gehad met de NVVK over de aanvraag?* -NeeJa, met: Waarom wil de organisatie lid worden van de NVVK? Gegevens voor de audit Contactpersoon voor de NVVK-audit* Telefoonnummer contactpersoon* E-mailadres contactpersoon* Soorten financiële hulpverlening (vink aan wat van toepassing is, voeg zo nodig toe)* Als (aankomend) lid van de NVVK is het verplicht om een audit uit te laten voeren op alle onderdelen die je als organisatie uitvoert. Vroegsignalering Duuzaam financiele dienstverlening Aanmelding Schuldbemiddeling (saneringskrediet/bemiddeling) Crisisinterventie Betalingsregeling Informatie en advies Herfinanciering Intake en plan van aanpak Schuldhulpverlening voor ondernemers Budgetbeheer Sociale kredietverlening Beschermingsbewindvoering Dwangakkoord Budgetcoaching Wsnp Stabilisatie Nazorg en afbouw (Overig): Omvang organisatieVul hieronder het aantal fte en medewerkers in dat betrokken is bij financiële hulpverlening: De hoogte van de contributie hangt af van de grootte van je organisatie. Alle medewerkers die werken voor een onderdeel van schuldhulpverlening tellen mee voor de formatie. Ook bijvoorbeeld de directe leidinggevenden, kwaliteitsmedewerkers, receptionisten, beleidsadviseurs, secretaresses, enzovoort. Schuldhulpverlening gaat om het geheel van activiteiten zoals schuldregelingen, budgetbeheer, budgetcoaching en kredietverlening. Ook beschermingsbewindvoerders tellen mee.Aantal fteAantal medewerkersOverige gegevens Wie financiert de hulpverlening?* -GemeenteWerkgeverDe klantAnders, namelijk: Is er een focus op (een) specifieke doelgroep(en)?* -NeeJa, namelijk: Houdt de organisatie zich bezig met het beheer van gelden van cliënten? Zo ja, op welke manier?* -NeeJa, namelijk: Heeft uw organisatie andere kwaliteitskeurmerken?* -NeeJa, namelijk: Beschikken medewerkers en bestuurders over een geldige VOG?* -NeeJaExtra gegevens voor niet-gemeentelijke organisaties Rechtsvorm KvK-nummer Upload de volgende documenten (let op, deze documenten zijn alleen benodigd voor niet-gemeentelijke organisaties): Uitreksel KvK (niet ouder dan 2 maanden) Kopie statuten VOG RP (rechtspersoon) Jaarverslagen, accountantsverklaringen en jaarrekeningen van de afgelopen 3 jaar Uitgangspunten NVVK-lidmaatschap De organisatie: 1. Houdt zich aan de statuten en reglementen van de NVVK.2. Laat zich elke 3 jaar certificeren.3. Neemt de NVVK Belofte en de gedragscodes als uitgangspunt voor de hulpverlening.4. Is zelf financieel gezond en zorgt dat de cliëntgelden altijd veilig zijn.5. Levert jaarlijks geanonimiseerde managementinformatie aan, o.a. voor de NVVK-jaarcijfers.6. Stelt de NVVK – zo mogelijk vooraf – op de hoogte als het bedrijfsmodel aanzienlijk wijzigt.7. Geeft de NVVK toestemming om persoonsgegevens die ontvangen zijn tijdens het lidmaatschap, gedurende 7 jaar na het einde van het lidmaatschap te bewaren. Een selectie van deze informatie bewaart de NVVK als onderdeel van het verenigingsarchief. De organisatie gaat akkoord met bovenstaande voorwaarden.*BevestigingsmailVul hieronder het e-mailadres in waar de bevestigingsmail (inclusief ingevulde antwoorden) naar toegestuurd mag worden:Versturen