Overslaan en naar de inhoud gaan

Over Hoe ervaren hulpvragers de dienstverlening van onze leden?​

  • Online Donderdagmiddagsessie NVVK

Hoe ervaren hulpvragers de dienstverlening van onze leden?​

De NVVK deed onderzoek naar de ervaring van hulpvragers met de NVVK Belofte. Maken onze leden waar wat ze beloven?

In deze donderdagmiddagsessie bespreken beleidsadviseur Marlijn van den Biggelaar en onderzoeker Inge van Werven van BMC de interessante resultaten van het meest recente BMC-onderzoek onder hulpvragers bij NVVK-leden. Ook Carolien Bremer-Brinkhus en Tany Jones, beleidsmedewerkers Kredietbank Midden-Groningen, schuiven aan om te vertellen wat ze leerden van hun deelname aan het onderzoek.

Als organisatie denk je misschien dat je geen drempels hebt, maar uit het onderzoek blijkt dat hulpvragers dit toch anders ervaren. Hoe kun je je dienstverlening verbeteren met deze uitkomsten? Je hoort het in deze donderdagmiddagsessie.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.