Bol.com direct akkoord met regeling van schulden door NVVK-leden
Webwinkel werkt mee aan snellere afhandeling schuldregeling
Bol.com direct akkoord met regeling van schulden door NVVK-leden
3 augustus 2021
Webwinkel bol.com is met de NVVK in gesprek over een snellere schuldregeling. Zo kunnen hulpvragers die zich melden bij een NVVK-lid en die hun aankopen bij bol.com niet blijken te kunnen betalen, sneller worden geholpen.
Lees verder (Alleen voor NVVK-leden)
Gerelateerd nieuws
-
Gebruik de Kennisgeving uit het convenant
27 augustus 2024
Weet jij al dat je met de Kennisgeving heel snel schuldenrust kunt realiseren voor de hulpvrager? De Kennisgeving is standaard opgenomen in de convenantafspraken met schuldeisers.
-
‘Je krijgt meer grip op wat er met klanten gebeurt die je doorverwijst naar de schuldhulpverlening’
21 november 2024
Waterbedrijf Evides zet al een kleine twee jaar 'Warm doorverwijzen' in, waarbij klanten met betalingsachterstanden direct worden doorverwezen naar de schuldhulpverlening. ‘Water is niet de duurste vaste last en juist daarom denken wij: als deze rekening al niet meer betaald wordt, is er waarschijnlijk meer aan de hand.’
-
Incassopartners bol passen werkwijze aan
11 november 2024
Bol wijzigde de afspraken met haar incassopartners. De incassopartners geven dat nu gefaseerd door aan schuldhulpverleners. Een van de partners (Accountor) stuurde inmiddels flink wat mails. Hoe moet je hierop reageren?