NVVK-lid Tilburg genomineerd voor Galjaardprijs publieke communicatie
'Geldzorgen? Ik help je graag'
NVVK-lid Tilburg genomineerd voor Galjaardprijs publieke communicatie
17 oktober 2024
Medewerkers van de afdeling Schuldhulpverlening in Tilburg prezen vorig jaar met portretfoto's en onder hun eigen naam hun hulpaanbod aan. Het aantal aanmeldingen liet daarop een flinke stijging zien. De succesvolle campagne is nu genomineerd voor een communicatieprijs.
'Inwoners vertelden dat ze speciaal voor collega’s kwamen die zij gezien hadden op posters in de stad. Het persoonlijke karakter van de campagne gaf hen vertrouwen. Met een minimaal budget behaalden we zo een maximaal resultaat', vertelt het campagneteam op Pubcom.nl, dat de prijsuitreiking organiseert. Tilburg is een van de vijf genomineerden.

Voorbeeld van de campagne zoals die zichtbaar was in 'Stadsnieuws Tilburg'
Stem en vertel ons over jouw succesvolle campagne
Ben je enthousiast over de Tilburgse campagne en wil je dat ze de eerste prijs krijgen? Breng dan hier je stem uit.
Heeft jouw gemeente ook succesvolle campagnes bedacht waardoor het aantal aanmeldingen voor schuldhulp toenam? Deel ze met ons, dan besteden we daar ook aandacht aan!
Gerelateerd nieuws
-
Haarlems team Schulddienstverlening vraagt zich af: wat doen we eigenlijk met de NVVK Belofte?
11 juni 2024
‘Wij werken vanuit vertrouwen’ en ‘bij ons valt niemand buiten de boot’. Het zijn mooie woorden uit de NVVK Belofte. Hoe pas je die toe in de vaak weerbarstige praktijk van de schuldhulpverlening? Het Haarlemse team Schulddienstverlening (SDV) formuleerde tijdens een werksessie een paar concrete acties om daar stappen in de zetten.
-
Handig: deze online sessie vertelt je hoe je gebruik maakt van het Noodfonds Energie
7 april 2025
Dit jaar keert het Noodfonds Energie voor het laatst uit aan huishoudens met een -voor hun inkomen- extreem hoge energierekening. Deze keer komen ook huishoudens met een blokaansluiting in aanmerking voor steun. Hoe het werkt wordt deze week door de mensen van het Noodfonds uitgelegd in 3 online sessies.
-
NVVK-leden krijgen 7,8 voor dienstverlening
24 maart 2025
Hoe ervaren klanten de financiële hulpverlening van onze leden? Onderzoek laat zien dat hulpvragers heel tevreden zijn: gemiddeld kregen NVVK-leden een 7,8. Een dik compliment dus, maar er valt ook van de uitslagen te leren. Op 10 april bespreken we ze allemaal tijdens een Donderdagmiddagsessie. Meld je aan!